close



「 我 日 日 家 嘈 屋 閉 點 算 」
華 仔 開 騷 老 竇 撲 飛 反 面
 

劉 德 華 將 於 12 月 21 日 開 始 舉 行 一 連 12 場 演 唱 會 , 由 於 信 用 卡 優 先 訂 票 、 內 部 認 購 均 已 爆 滿 , 得 到 歌 迷 支 持 華 仔 當 然 很 開 心 , 但 他 近 日 為 了 撲 飛 的 問 題 , 幾 乎 和 父 親 反 面 , 甚 至 連 朋 友 的 電 話 都 不 敢 聽 。 華 仔 公 司 的 員 工 , 打 算 在 公 開 發 售 時 去 排 隊 , 幫 他 買 飛 給 家 人 和 朋 友 。 

剛 度 過 46 歲 生 日 的 劉 德 華 目 前 正 在 小 休 , 兩 日 後 再 飛 去 哈 爾 濱 繼 續 其 中 國 巡 迴 演 唱 會 , 華 仔 將 於 今 年 12 月 21 日 至 08 年 1 月 1 日 在 紅 館 舉 行 「 劉 德 華 Wonderful World 演 唱 會 」 , 日 前 AIG 信 用 卡 的 優 先 訂 票 , 12 場 最 貴 的 480 元 和 300 元 門 票 在 半 日 內 售 清 , 內 部 認 購 更 誇 張 , 上 月 初 已 超 額 五 倍 , 華 仔 近 日 因 為 親 友 撲 飛 問 題 十 分 頭 痛 , 在 中 秋 節 晚 上 更 因 此 幾 乎 和 父 親 嗌 交 。 

希 望 林 建 岳 識 做

華 仔 說 : 「 我 心 情 好 複 雜 , 好 開 心 自 己 演 唱 會 有 咁 多 人 支 持 , 但 唔 夠 飛 應 付 朋 友 同 家 人 要 求 , 都 唔 知 點 算 , 最 近 我 連 電 話 都 唔 敢 聽 , 朋 友 打 唔 係 訂 10 張 8 張 , 係 100 張 、 甚 至 1,000 張 咁 訂 , 我 點 會 有 咁 多 飛 ? 連 我 爸 爸 都 幾 乎 同 我 反 面 , 我 同 阿 爸 講 , 『 演 唱 會 係 我 唱 , 不 過 唔 係 我 主 辦 呀 老 竇 , 我 都 話 唔 到 事 』 , 希 望 林 建 岳 先 生 睇 到 我 咁 講 , 自 己 識 做 再 畀 多 飛 我 啦 ! 唔 係 搞 到 我 日 日 家 嘈 屋 閉 , 都 唔 知 點 算 。 」 

歌 迷 排 隊 兩 星 期

華 仔 歌 迷 會 的 演 唱 會 門 票 當 然 也 供 不 應 求 , 華 仔 說 : 「 聽 講 佢 組 織 隊 伍 , 公 開 發 售 前 兩 個 禮 拜 就 去 排 隊 , 我 聽 到 都 嚇 呆 , 叫 佢 唔 好 咁 緊 張 , 但 佢 唔 肯 聽 。 我 公 司 員 工 個 個 都 好 愁 , 因 為 接 訂 飛 電 話 接 到 手 軟 , 訂 唔 到 就 俾 人 鬧 , 佢 都 諗 住 等 公 開 發 售 時 出 去 排 隊 , 幫 我 買 飛 畀 我 家 人 同 朋 友 。 」
這 次 華 仔 演 唱 會 海 報 上 , 華 仔 戴 了 一 枚 閃 閃 生 輝 的 鑽 戒 , 是 贊 助 商 用 演 唱 會 logo 設 計 所 成 , 價 值 六 位 數 字 , 華 仔 笑 說 : 「 我 咁 大 個 仔 未 試 過 戴 咁 大 隻 鑽 戒 , 哈 哈 ! 」
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinko 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()